expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Sunday, November 20, 2016

Terima Kasih


Hello semua . Haiii sayangg

Tetiba mood nak menulis tu datang . Hee

1st story

Final Report&Present

This part macam nightmare sangat . sebab buat benda ni teringat balik

masa masa buat fyp report and final exam . Aigooo

Macam biasa lah Boo peneman setia . Mil dengan dia stay up buat report dan powerpoint .

Tak tido . Mil dapat tido sejam lepastu bangun pegi print . LEWAT present 30mins

HAHAHA

nasib lah lect tersangat lah baik . Memahami student . Hahaha

Tak tahu result macam mana . Harap lulus .

Tak dapat cemerlang tak kisah . Asal lulus sudah . Betul tak sayang ?


2nd Story

Holiday

Alhamdulilah . selamat pergi dan balik .

Berjaya juga plan Kak D nak bawak 5 Dara pegi holiday

3hari 2 malam kat langkawi . Happy sebab dapat gather balik .

Sebab lama dah tak hang out dengan 5 Dara .

Gambar? Malas nak masuk kan sebab nak trans pic masok lappy mil malas. Sorry

okey. bila jumpa tu ada ja cerita semua . Semua dah berubah dari segi sikap dan cara bercakap

Lebih wanita lah senang cita . Hahaha

Moments paling sedih bila semua nak balik tu . Entah lah masing2 nanges

sebab 5 Dara ni macam adik beradik . Mil tahu diaorg bukan kawan yg fake

Hmm . tapi tulah setiap pertemuan tu mesti kena berpisah.

Kak D pun plan lagi nak bawak 5Dara bercuti lagi next yr

plan nak p Vietnam .

Nak p boleh tapi kena plan betul2 takot kena lelong ja kat sana . Takde duit nak balik

Hahaha

Terima Kasih Kak D . Nel . Rin dan Des

sanggup nadah telinga dengar problem mil dari sem 1 sampai lah nak present tu . Haha

masih menerima Mil yang banyak kurang ni 

sentiasa menjadi teman mil 

sunyi

itu perkataan pertama bila sampai rumah

rindu

itu perkataan yang hadir bila mil sorang diri

maaf

kalau ada mil sakit kan hati korang

terima kasih

banyak bantu mil 



3rd story

Yeobo

9 hb november 2016

tarikh tu kali terakhir mil jumpa boo .

kali terakhir mil tengok muka boo

mil pegang tangan boo

mil usap muka boo

mil tengok gigi awak

mil naik motor dengan awak

mil lunch dengan awak

hmm 12 hari dah boo kita tak jumpa .

Apa mil rasa?

Rasa macam hilang sesuatu . hilang sebahagian dari diri ni

Rasa kosong . hmm

tapi kali ni mil tak overthink macam mil rasa masa semester break before intern tu

Mil cuma fikir yang baik ja .In sha Allah ada kebaikan atas semua yang berlaku

Mil cuma fikir kita pisah kejap je nanti kita akan bersama juga . Bersama sepanjang hayat .

Senyum . Tiada airmata . Tiada overthink

Jangan awak risau pasal saya . saya dah sedia untuk jaga diri saya sendiri

Moga murah rezeki awak , biar mudah awak kumpul duit untuk kita jadi yang halal.



Jarak tu tade masalah bagi saya selagi ada percaya dan setia antara kita .

Saya percaya awak sayang dan sentiasa menyayangi saya sama seperti dulu 

Saya tahu awak setia bersama saya .

Mungkin jarak dan masa memisahkan kita .

tapi

Cinta saya pada awak tiada pernah kurang

Rindu saya pada awak tiada pernah pudar

Saya setia tunggu awak . .



Ini cerita mil untuk bulan nov . 

Bulan yang seterusnya mula lah hidup mil tanpa mereka disisi mil. 

Hm 

Terima kasih untuk kenangan . Jadi penguat bila diri tak lagi kuat :)

Mil pun macam takde plan nak buat ape lepas ni . 

Macam blank space jaaaaa . Aihh 



Image result for girl with sky tumblr












No comments:

Post a Comment