expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Tuesday, November 1, 2016

All of me



Heyyy bloggers and Hello my love

Sorry boo lama tak update .. Selalu minta saya update blog kan

Heee

1st story

Internship

Alhamdulilah dah settle , my last day on 31 oct 2016

Patot habis fourth nov tapi mila sangattt malas nak habis lambat lagi pun report tak jalan lagi

Macam mil kata tempat intern tu staff macam gampang tapi boss ok ok lahhh

Takpe semua tu pengalaman hidup kann

Dapat lah merasa hidup kat tempat orang . Dapat kenal kerenah manusia sekeliling

Arghhh perit sebenarnya tapi itulah HIDUP


2nd story .

Holiday

Ini semua plan Kak D nak 5Dara kumpul lepas habis present kat poli

Plan kak D nak bawak kami pegi Langkawi

Enth lah macam serabut juga plan ni sebab masing2 dapat tarikh present yang berbeza

Plus one of us had big problems with her intern company . Jadi macai kat sana

Sampai suruh balik lepas present .. Herhh Kitaorg smua doakan dia cepat siapkan kerja tu

before present and harap sangat dia dapat join holiday ni .

Rindu sangat nak gather balik . Lama tak gossip girls . Haha



3rd Story

My love

Dah 5 bulan mil kat sini berkepit ja dengan dia

Semua benda buat dengan dia

1st day intern dia yang bawak kan teman sampai pagar . . siap tunggu lagi

Pegi amek moto kat pos laju pun dengan dia

Pegi beli kipas bilik pun dengan dia

Pegi klinik pun dengan dia

Seluar koyak pun pegi kedai jahit dengan dia

Pegi bengkel moto pun dengan dia

Shopping raya pun dengan dia

bila stress pasal tempat keje dia lah orang pertama mil akan cite

bila happy pun dengan dia

Kawan gaduh lagi lahhh . Kawan gelak . Kawan nangis . Kawan ngada

Dia manusia yang kenal mil luar dalam

Tahu wanita kat sisi dia ni wanita yang sangat degil , kepala batu . Asyik nak marah je

Tapi wanita ni tak pernah benci dia .

Marah mana saya kat awak tak pernah saya benci awak . Marah saya tak lama

Dendam lagi lah takde . Saya tak bole nak simpan pape terasa dengan awak

Sebab saya sayang awak sangat . Awak kawan kekasih sahabat saya sepanjang hayat

Terima kasih sebab jaga saya sepanjang saya dekat sini

Terima kasih atas kasih sayang yang tak terungkai dengan kata kata

Terima kasih tak pernah jemu datang dari jauh semata jumpa saya

Terima kasih kerana masih setia disisi saya

Maaf atas semua kelakuan saya yang senget cacat tu . kadang tu nak perhatian je

Hahahaha

Moga jalan kita tu dipermudahkan oleh Nya

Moga jalan kita tu kekal sampai akhir hayat

Moga jalan kita tu nampak jelas dimana akhirnyaa 


Image result for freedom pictures tumblr

lots of love,











No comments:

Post a Comment