expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Wednesday, May 4, 2016

Silento


Hello readers ,

Mil dah dekat 2 minggu lebih dah da kat rumah

Mil dah habis final exam , fyp , assgment , quiz , test , classes

Everthin settle . Hee semua tu takyah buat . Happy

sekarang tgh cari tempat nak intern .. Aigooo susahnyaaaaa

Sometimes rasa give up jugak yelah sebab entah lahh

Rindu Ipoh n Kulim

Two different places yang bagi aku such good n bad memories

Sebelum berpisah dengan Jiyytree ada la spent time sesama main bowling , makan , mandi sungai

makan ramen pedas .

Rindu nyaa masa tu rasa nak reverse masa balik ja

Bila berpisah macam ni buat aku rasa sunyi , sedih sebab bila ak kat sini aku takde kawan

Aku banyak dok rumah . Jadi aku decide nak keje . Aku keje kat Cafe

jadi kuli pun takpe lah  asal gaji tu halal .

memang letih sakit kaki n badan tapi nak buat macam mana . terima lahh

Aku ingat bila aku keje aku bole hilang rasa sunyi tu tapi sama ja

Aku balik rumah . Aku rasa sama . Hmm

Lagi sedih bila berpisah dengan boo . Hm

Miss my other half of me . Rindu sangat kt dia

Long distance relay mmg susah sangat bagi aku

Tapi ak sabar ja . Setia aku demi dirimu ~ ~

Bila makan teringat kat dia . Nak tido pun ingat dia . Mimpi pun ada dia .

Ada lagu aku dengar tu teringat kat dia .

Maybe orang tak tahu everday ak akan tengok vid Jiyytree n Boo

Tengok gamba classmates

memang ak takde contact diaorang

hmm

Bila da masalah or cite best kadang aku cite kat boo kadang tu banyak cite kat diri sndiri

hee

macam orang gila . hm


sunyi sangat kat sini . Aku bukan diri aku bila ak kat umah


Sabar je lah . In sha Allah . Allah da rancangan yang baik untuk aku . Amiin

Ayat pujuk diri sendiri sangat . Nak buat macam mana kalau bukan kita pujuk diri sendiri

Sape lagi?




No comments:

Post a Comment