expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Tuesday, March 15, 2016

Someone?


Hello readers

Mil tak tahu kenapa few weeks ni macam rindu sangat kat kulim

Hmm

Rindu arwah opah n arwah mak sebenarnya

Bila stress mula lah rindu kulim

Rindu kawan

Rindu Wan

Rindu

Hmm

I need someone to talk . Someone that can comfort me . Understand me . Listen to me

Always there for me . Hm

Selalunya opah yang jadi orang tu . Aduhhh

Entah bila cakap camni ak tanak jadi orang mcm takde agama salah kan takdir

Aku tahu . Aku redha bila Allah ambil opah n mak dari aku

Ujian untuk aku . Aku redha . Ak terima . Ini bahagian aku . Cerita hidup aku

hmmm

Sebab tu aku tak suka orang abai aku . hmm lagi lagi orang yang aku sayang

Hmm

Pape je lahh .. Yang pasti aku ingt aku dah jumpe orang yang bole ganti kan arwah opah

tapi aku silap .. Orang tu sama ja .. .

Hmmm

Yang pasti aku memang tade sapa untuk luahkan semua

Ak pernah cuba kongsi cerita dgn wan tp wan lelaki .. wan banyak masalah jadi aku sbagai cucu

aku tanak bebankan dia

Aku pernah cuba kongsi dengan ayah tapi ayah lelaki yang tak sama pemikiran dgn aku

Aku pernah cuba kongsi dengan jiiytree tapi diaornag pun da masalah sndiri

Aku pernah cuba kongsi dengan adik aku tapi dia lebih suka aku dengar cita dia

Aku pernah cuba kongsi dengan makcik2 aku tapi diaorang salah faham cerita aku

Aku pernah cuba kongsi dengan mak aku skarang ni tapi mak lebih susah nak beri respon n mak lebih  kan adik adik dari aku

Aku pernah kongsi semua benda dengan dia tapi dia . . . . entah lahh

Aku jeles sebenarnya tengok budak umah aku bila stress nak balik umah jumpa family tapi aku??

Aku stress tapi aku takde rasa nak jumpe family pun.. hmm Jadi aku rasa aku memang tadi sesape pun

Aku sedih pun aku tak tahu nak cite sapa orang sekeliling ak pun tak perasaan semua tu

Hmm

Aku kena terima ja lahh . Terima yang aku memang sorang sampai aku mati

Zahirnya memang ak da kawan n family yang ramai

Tapi sebetulnya aku tadak sapa .

Hanya aku dengan diri aku . Aku dengan kisah silam aku . Aku dengan memori manis dgn opah

Itu ja.


No comments:

Post a Comment