expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Thursday, May 5, 2016

Change


Hello readers . Assalamualaikum

hmm

macam Mil cakap Mil memang tak suka orang yang Mil sayang

abaikan Mil . Benci lahh

Sebab dulu I always taking care evryone around me . tapi entah lah

Buat baik pun Mil kena jugak . Kena maki caci semua

Sampai satu tahap Mil rasa Mil dah takde sesape . I don't trust anyone anymore

Hm tapi that time Mil ada A . Mil rasa Mil still secure sbb ada dia

Tapi A pun makin lama makin tak percaya kat Mil . Bila Mil perlu dia

Dia takde . Busy dgn kwn2

Hurmm so Mil decide break off

Mil happy dengan clasmate n hosmate je senang

Rasa dan perasaan tu macam dah hilang sebab ada Jiyytree n Boo

Bila dgn Jiyytree Mil rasa bukan dengan member tapi siblings

Bila dgn Boo rasa be loved n in love . Someone cares bout me

Senang cite indah je ada kat sisi dia n even jauh pun aku rasa dia ada ja dgn aku

Tapi sekarang

Hmm Mil sunyi sangat . Mil takde tempat nak mengadu

Everthing cite kat boo jela  Ape aku buat hari tu. Ape aku nak buat

kadang tu ada ws budak rumah rasa jugak happy tu . Hee rindu sgt kt diaorg

Sebab tu bila boo tak layan aku . aku jadi terkilan sangat

Myb aku ja yang over benda takde pape kan

Aku ja yang stress lebih . Chill lahh

Ini hidup kau . Kau kena terima lah yang tak selalu orang nk dengar cite kita

Hmmm

Perasaan skrg?

Taknak dah harap dgn Boo untk dgr cite aku . Boo or anybody around me

Aku rasa better I;m just keep myself silent

Speak when needed .. Best solution

To dear boo

Im still love u . don;t worry bout me . Im okay / I already forgive u .

Thanks for everthin








No comments:

Post a Comment