expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Monday, July 15, 2013

Over


Aku buat keputusan

Aku nak break dengan N

Memang aku belum cakap kata putus 

Tapi aku biar hubungan kitaorg tergantung

Sebenarnya aku letih nak ada relationship with somebody

Sebab aku rasa tade guna pun

Useless 

Kehidupan aku masih macam ni

Tade perubahan atau kemajuan 

Baik aku single 

Mungkin dengan berseorang aku boleh berdikari

Hmm

Aku sayang N 

Tapi aku sayang Keluarga aku lagi

Aku tahu N mesti benci dgn aku 

Tapi asalkan jangan keluarga dan Tuhan membenci aku

Aku korban perasaan cinta ini

Sebab

Aku nak N bahagia

Sebab cinta adalah melihat org yg kita kasih itu bahagia 

walau aku tade kat sisi dia

Kali ini aku kena berpegang dgn janji aku

Aku kena keras hati

I'm soryy 

Thanks because be part of my life :)

No comments:

Post a Comment