expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Thursday, July 18, 2013

Dear ex


Why ? why? why ?

Why you come back ?

Hmm

Kita break up .

Kita buat hal masing - masing 

Awak tegur saya dekat facebook

Saya mention awak dekat twitter

Kita buat biasa

Kita anggap kita kawan biasa

Aku ingat lepas aku break dengan dia 

Dia akan buat bodoh dengan aku

So aku malas nak kacau dia until dia tegur aku

Agak terkejut juga

Hmm

Cuma bila aku buka twitter

I will stalk him

everday

Haha

Kadang nampak jugak kadang dia tweet pasal our memories 

Kadang aku rindu dia

Kadang aku benci dia bila ingat apa dia buat kat aku

Kadang bila sedih aku baca tweet kelakar dia

Its makes me laugh 

and makes my day

Seriusly , aku tak boleh nak buang dia

Even sekarang aku couple dgn org lain

tapi tak sama macam dia

Hmm

Truthly , I still miss him 

Kalau nak couple balik ? Entah la tak mungkin 

Benda dah lepas 

So , let it go




No comments:

Post a Comment