expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Sunday, July 14, 2013

cinta



Kita selalu silap bila memberi makna tentang cinta

Kita selalu kata cinta perlukan pergorbanan

Cinta membutakan

Cinta harus melalui rintangan dan derita

Hmm

Kita silap .. Opss bukan kita tapi aku

Aku silap 

Cinta adalah memberi kebahagian kepada orang yang kita cintai

Itu adalah cinta

Cinta adalah melihat dia bahagia walaupun kita tak bersama dia

Itu adalah cinta

Cinta tak semestinya kita harus berkahwin dengan org kita cintai

Itu adalah cinta

Hmm 

Dan cinta jugak

Memberi kita rasa kebahagian dan senang bila bersama org kita cintai

Kata - kata ini bukan aku cipta sendiri

Semua ilmu ini aku peroleh bila aku tengok youtube ceramah

Ustaz kazim elias

tentang tajuk '" Berkahwin Muda bahagia atau derita? "

Hmm 

Bila kita tengok ceramah ilmu macam ni

Sedikit sebanyak membuka mata aku 

Hmm

.................





No comments:

Post a Comment