expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Saturday, March 2, 2013

Make up :)



Assalamualaikum :)

Selepas 2 hari , ini lah hasilnyaa aku renovate blog nihh . Yelaa dah lama tak make up dia .

Yelaa nak jugak blog aku nampak cun . Baru ramai yang mai usha kot nohh :D

Before this , shoutbox aku rosak so , hasil bantuan one of my besties Myza shoutbox aku transform

menjadi primeee cbox . Haha Over laa kan berangan blog aku transformer .

Jadi kepada readers yang budiman lagi jelitawan . Silaa laa tinggalkan jejak anda .

Nanti saya boleh buat le tour ke blog anda pulak .

Hmm , even tada laa blog aku hebat macam blogger lain tapi okeyh laa kannn

Aihh blog aku macam perempuan sangattt kan? Haha

Pink pink bagai . Aku pun macam geli jugak tapi tengok balik macam cute jaa . Heee

By the way , Aku letak lagu . Hihi

Konon dulu kutuk blog orang lain letak lagu bising  , annoying n bla bla bla .

Last aku pun letak . Hahaha

Ingat lagi dulu aku laa manusia tak pandai nak edit blog ni .

Manusia zaman purba laa katakan , bila dengar mijaa dengan aina cakap pasal header transparent laaa

Edit ni laaa , HTML ni laaa . Aku macam blur sesorang .

Sejak lepas SPM ni tade buat hape . So, aku kasi cantik laaa blog nihh .

Pape pun , for readers yang setia , beta kurniakan Pingat Kesetiaan Darjat Diraja .

Atas perhargaan beta terhadap kalian yang follow blog beta .

Thanks guys!

Harap korang boleh bagi pendapat pasal blog aku yg baru makeup ni  dan kalau tahu

blog memane yang bagi tutorial blog yg terbest pun tolong bagitahu tau .

Just tinggalkan comment or Prime Cbox jaa ;D



-Mil say perhh cun woo blog kiteeeeew :D -







1 comment: