expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Thursday, February 28, 2013

Space . . .


Assalamualaikum :)

Empat bulan aku stay sini . So far aku sangat happy duduk sini tapi aku rindu kedah .

Aku rindu atok , rindu Angels , rindu everthing bout kulim . Hmm

Kat sini aku tada tempat nak mengadu masalah aku , hapa aku rasa , gosip semuaaa!

Sedih aku , happy aku , celaru aku , marah aku  . Semua tuh aku kurung dalam hati .

Hari ini aku tak tahan sangattt . Bila aku mula rasa sesak dalam hati ni .

Aku jadi susah nak nafas .

Its true I cant breath . Its hard

Terlalu sempit aku rasa nafas aku , terlalu sesak dalam tuh . Bila aku cuba untuk bernafas ..

Aku mengalirkan air mata . Hmm . Aku menangis 


Hmmm 

Sakit untuk aku bernafas . Sakit nyaa hati aku ni . 

Aku tulis entry ni bukan nak mintak perhatian . Aku tulis sebab aku tadak sapa nak luahkan hapa aku rasa

Sebab aku tak suka mintak simpati orang .

Hmm

Hape aku rasa ni mungkin ..

Aku dah tak larat jadi orang tengah . Bila org sekeliling aku bergaduh . Letihh 

Aku cuba untuk jaga perasaaan orang sekeliling aku . Sampai aku abaikan hape aku rasa .

Aku diamkan diri bila aku ada masalahh sebab aku tak suka bercerita apa yg jadi 

Aku tanak mengadu lagi kat orang nanti jadi kejadian mcm dulu .

Aku tolak kemahuan aku sendiri semata mata nak penuhi kemahuan orang sekeliling

Aku banyak mengalahh bila aku kena perli .

Hmm

Aku pilih untuk diam dan pendam sebab aku tanak bagi orang sekeliling aku tahu yang aku ni lemahh

Aku tahan hape aku rasa , biar aku sakit asalkn orang berada sekeliling dgn aku selesa bila dekat dgn aku

Biar aku menangis seorang asal orang sekeliling aku tersenyum bila dekat dgn aku 

Biar aku mengaku salah aku asal orang sekeliling tak simpan dendam dgn aku

Hmm

Bila aku sedih aku mesti ingat words Sharul pernah cakap kat aku :

" Bila awak akit , cuba fikir benda yang membahgiakan awak nanti kurang rasa sakit tuh"

" Jangan fikir sangatt . Cuba jadi cam saya . Senyumm jaa . Ketawa jaaa " 

" Kalau sedih , cuba sebut nama saya 3kali . Nanti awak tak sediih laaa "

Ermm . 

Kadang nak lari . Rasa nak lari jauh dari life ni . Rasa nak menyorok satu tmpt tada orang jumpe aku

Bila hati tenang ak balik laaa . Hmm

Tapi itu semua angan jaa . Sakit macam mana pun kena hadapi

Jatuh macam mana pun kena bangkit

Ermm

Seriusly ,

I need some space right now . go to some place . Just me and nature

InsyAllah ,

One day ....
- Mil say for readers sorry saya dah ambil masa awak nak baca entry saya yang bodoh ni . Sorry sangatt :)-

No comments:

Post a Comment