expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Saturday, March 2, 2013

Him :)



Assalamualaikum :)

Hello there ! Sihat? Kalau sihat Alhamdulilah . Kalau kurang sihat makan ubat nohh :)

Actualy , entry ni buat N . Hee . Yelaahh you laa N :)

This my first entry credit to you *senyum kambing*

Sebenarnyaa aku dah jatuh sayang dah dekat dia .

We been together since september last year lagi . Hee .

Mula aku tak suka perangai dia yang kadang rasa rimas ada juga .

Yelah aku tak biasa dengan lelaki yg sweet macam dia ni . Selama ni aku couple pun laki yang

hmm . Malas laa nak cita pasal perihal dulu  .

Tapi N ni alaahaai seronok bila date dengan dia .

Tengok muke dia . Senyum dia . Mata dia . Hee . Over laa aku kan?

Buat macam aku sorang in love :D

Benda yg aku tak boleh lupa bila aku cakap aku lapar malam tuh .

Dia sanggup hantar mannggi kat rumah aku . Yelaa even manggi bukan Mcd tapi its still satu

benda yg special buat aku :')

N sangat suke buat suprise . Dulu belikan jam dekat aku .

Semalam satu hari dia hilang text aku kejap jaa . Rupanya pegi pesta laut kat lumut dgn member dia

guess what ,

He bought me a ring :)



Yang kecik tuh ofcourse untuk aku kan . Bajet macam jari aku kecik ja kan?

cincin aku da tulis nama dia . Hee

The other one dy punya ,  da nama aku kat situ

So , girls watch out k ! Jangan nak gedik over sangat dengan N , belasah jugak nanti -,-

For N , iter sayangg awakkk :) euwww gedik kan?

Hee . Gedik dengan awak jugak N . Lebiuuuuu :*

Walau , kita selalu bergaduh , tapi itu buat iter selalu sedar yang iter tak sempurna b .

Kadang iter tak sedar yg iter banyak abaikan awak .

Tapi , u always there when I need you b . I love you : *




- Mil say finally I found my mr right . How bout you :) -








No comments:

Post a Comment