expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Friday, February 22, 2013

Deep Inside ...

 Assalamualaikum .

Hampir dua bulan aku kat perak . Kadang aku rasa sangat sunyi . Yalah aku tadak kawan nak lepak .

Even aku ada N tapi dia kadang sibuk lepak dengan kawan dia .Sibuk dengan sekolah , tusyen

tak akan aku nak kacau semua rutin dia . Dia pun punya life .

Even aku punya adik tapi tak semua benda dia nak ambil tahu . Kadang aku pun malas nak cita

kat dia . Dia pun aku rasa tak minat nak tahu hapa aku rasa . Hurmm

Even aku punya keluarga . Bukan semua bnda aku nak cita . Keluarga aku pun ada masalah

lain dari nak dengar masalah aku .

Even aku punya orang sekeliling tapi aku tak boleh nak cita hapa aku rasa sebab aku tak selesa untuk

bercerita hapa aku rasa . Hurm

Things that I really need now is my Friends . My besties , My Angels . Thats all . Aku tak mintak banyak

Entah laa , aku bukan tak seronok stay sini cuma aku tak ada kawan . Itu jaa . Aku rasa alone sangat

Tersangatt alonee . Hurmm

Dulu petang kalau Jumaat Sabtu aku lepak dengan Tykah . Tak pun Mija and Dyana lepak rumah aku .

Balik sekolah jaa , ada jaa plan aku dengan Tykah nak keluar lepak . Kadang aku tidur rumah dia .

Bila aku stay sini , baru aku rasa erti sebenar persahabatan . Bagi aku hubungan persahabatan ni lebih

kuat dan erat lagi dari hubungan cinta .

Sahabat walau bergaduh pun , walau busuk camna pun kau . Diaorang akan tetap setia dengan kau .

Sahabat bila kau perlu tempat mengadu diaorang sedia untuk mendengar .

Sahabat boleh ubah mood kau dari moody kepada happy good lucky .

Sahabat boleh bimbing kau . Halang kau dari buat jahat .

Sahabat tahu bila kau ada masalah . Tahu di sudut hati kau ada kesedihan .

Bagi aku sahabat adalah orang kedua terpenting dalam hidup aku selepas Family .

Sebab mereka ni terlalu dekat dengan aku . Aku sayang diaorang mcm nyawa aku .

Bilaa aku stay sini . Its like stay in empty box . Hmm













Korang semangat aku . Nyawa aku . Jiwa aku . Tada pengganti . Terima Kasih kerana selalu berada time

aku senang dan susah . Thanks for everthing . Thanks sebab selalu mendengar masalah aku .

Thanks sebab masih terima aku yg tak seberapa baik nihh . Thanks kawan!

-mil say I miss you guyss -

No comments:

Post a Comment