expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Thursday, January 3, 2013

Two Zero One Three . HNY guys :)

Assalamualaikum 

Almost a month aku dekat Perak ni . Macam macam benda aku belajar kat sini belajar memasak , uruskan 

adik adik aku , kemas rumah dan bla bla bla . Kadang aku pun tak percaya aku boleh buat tu semua , yelaa 

aku ni PEMALAS bin BALOQ nak kemas rumah ni kat Kulim pun aku kemas alaa balai jaa . Hee 

Hmm . Sebenarnya , aku rindu Kulim . Yelaaa 17 tahun aku duduk kat sana . Rindu kat kawan kawan aku .

Aku tahu depa semua pakat suruh aku balik cepat cepat kulim . Actually , aku pun tak sure bila aku balik

sana . Hmm .Tapi hape aku boleh buat aku ada tanggujawab kat sini  . Tanggungjawab sebagai seorang

kakak . Macam aku cakap sebelum niaku sanggup korbankan kebahagian aku demi adik adik aku . Aku tak

kisah kalau aku tak bahagia asalkan adik adik aku bahagia .

Hmm , cepatnya masa berlalu kan? Kadang rasa macam nak putar balik masa nak masuk form five .

Masa tu rasa macam zaman kegemilangan . Yelaa , boleh lepak dgn kawan kawan . Part paling best

tu GOSSIP laa kan? Aihh , Sekarang sudah tahun baru 2013 .

So, apa azam korang semua? Azam tahun lepas dah penuhi belum ?

Aku pula setiap tahun tak pernah ada azam . Dalam hidup aku , aku tak suka plan . Sebab bagi aku

tanak terlalu merancang kalau tak dapat merana jugak diri :)

Jadi , aku just have fun and enjoy the life . Tanak terlalu stress out sangat . Chill selagi boleh :)

Cuba tolak perasaan negative dan menjadi orang yang positive . Senyum . Relaks .

Bagi aku kenapa kita nak terlalu tertekan dalam hidup ni? kuat marah ? rasa tak puas hati? berdendam?

Selagi kita masih bernafas . Cuba untuk menikmati kehidupan yang diberi oleh - Nya

Segala yang sudah tertulis untuk kita adalah terbaik dan setiap berlaku ada hikmatnya .

"Hidup hanya sekali , biar mengecapi bahagia asal hidup tak merana ."

So , Selamat Tahun Baru semoga tahun ni memberi seribu rahmat kepada anda :)



- Cik Mil say Happy New Year guys! -

No comments:

Post a Comment