expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Thursday, December 20, 2012

10 days to go!

Assalamualaikum bloggers :)

Lama dah tak update blog kan . Almost a year laa jugak . Al maklum laa iolss sibuk dgn SPM yelahh SPM penting bagi iolss nak capai cita cita iolss :)

Terlalu lama aku tak menulis yelahh tulis karangan jaa reja aku . Tadak masa nak tulis blog memblog ni .
Sepanjang form five ni macam macam yang berlaku ada yang happy , sedihh , serabut , rasa nak menjerit , kena marah , menangis tapi semua itu lumrah dan asam garam gula dalam kehidupan kan? :) Kalau kita tak pernah mengalami semua hidup tak ceria laaa hidup kita macam PELANGI

Alhamdulilah , pepperiksaan SPM dah habis pada 27 . 11 . 2012 hari selasa . Dan paper yang terakhir adalah Biology . Aku selalu berdoa supaya aku dan Angels dapat pemeriksa yang murah hati nak bagi markah . Moga moga keputusan aku lebih baik daripada result trial :)

Pada awal tahun 2012 , aku nak sangat tahun ni berlalu dengan pantas sebab tak payah mengadap homework yang banyak . Cikgu yang suka perli perli aku dengan Myza . Bangun pagi pergi sekolah . Gosok uniform . Mengadap buku rujukan sepuluh subjek . Perhh , bosan semua tuh tapi bila hari SPM makin dekat aku mula rasa sayang nak tinggal alam persekolahan . Sayang nak tinggalkan classmates . Walaupun ada classmates yg tidak menyenangkan hati tapi tak pe aku dah HALAL kan semua tuh :)

Sekarang , aku dah mula rindu kawan baik merangkap classmates aku  Myza , Dyana , Aina , Sazwani Amirul :) Rindu nak makan ramai kat belakang sesama . Rindu nak lepak belakang class pasuh nampak ckgu mai pakat lari terkodek kodek masuk class . HAHA . Rindu nak sembang dalam class Agama , BM . Rindu nak lena dalam class Admath . Aihhh

Semua ni berlalu dengan pantas sangat yelaa lagi 10 hari kita nak masuk tahun baru kadang kadang rasa 365 hari tuh tak cukup untuk aku :) Well manusia selalu tak pernah puaskan . Tapi aku bersyukur dengan Allah sebab temukan aku dengan Angels bagi aku teman tempat aku mengadu masalah , nak menangis sesame , kena marah sesame , kongsi duet sesame kalau aku tak cukup duet , nak gelak setan sesame . Aku rasa aku tak akan lupakan Angels sampai aku mati  :')

Okeyh lahh takat ni jaa aku update nanti aku post lagi yerr . hee . Byeee uolsss *gaya baby AA* Haha

-cik mil say Aku sangat perlukan Angels sekarang ni :'( -








No comments:

Post a Comment