expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Monday, February 25, 2013

He just a ex now ,tomorrow and forever ...


Assalamualaikum

Alhamdulilah masih diberi nyawa , masih diberi perluang oleh maha Esa untuk berada di bumi Nya

Hmm , Aku sebenarnya baru jaa break dengan Sharul . Baru seminggu kot . Entah tak kira pulak

Tapi dalam minggu lepas jugak laa .

Sedih? Mesti lahh sedih tapi tadak laa pulak mengalir air mata teresak menangis kann . Over laa tuh

Cuma sedih sebab aku dengan dia dah 3 tahun . Kenal dia since aku form 2 kitaorang couple aku form3

Hmm . jalinan kasih antara manusia akan teputus jua cuma jalinan kasih antara Tuhan selamanya

Hmm , dulu aku pun macam orang lain juga berangan nak sampai ke jinjang pelamin .

Sebab aku rasa dia lelaki yang sempurna buat aku .

Hmm, entah laa kenapa boleh jadi cmni . Mungkin aku terlalu ego . Dan dia pulak terlalu sibuk


Tada masa nak luang untuk hubungan kitaorg ni .

Masing - masing salah . Masing masing buat silap . Masing masing punya ego

Entah laa , nak cakap aku sayang dia . Mesti laa sayanggg lagi

yelaaa , banyak benda kitaorg bersama 3tahun . Sedih , gaduh , Happy semua dah rasa



Aku tahu sgt perangai dy kalau dah break tada makna dia nak kutip kau balik .

Hahaha . Alaaa , tak kisah laa kalau dia tak sayang aku benci aku

memang salah aku pun . Aku tak kisah sangat pasal kita org tade pape ni

Mungkin kitaorg dah tak boleh nak go on dgn relay ni . Tak boleh nak selamat lagi .

Better buat haluan masing masing kan? Cerita aku dgn dia skrg , kenangan je laaa :)

Kenangan yg da indah untuk dikenang ada busuk untuk dikenang pun ada jgk . haha

Thanks being part in my life for 3 years . Such a great time , great memories with you for 3years

Thanks untuk kata motivate awak tuh kadang berguna juga .

Thanks jadi pendengar yg setia .

Thanks for everthing ! Awak pun dah halal kan hapa yg awak berikan :) Goodluck for your life

Hope your will get what you want in your life Sharul Hanizam a.k.a Hanz Jebat :D

Btw , jangan curi nama Jebat Khusyairi tuhhh ehh? :D That's mine!



- Mil say thanks because created a beautiful world for me :) -




No comments:

Post a Comment