expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Sunday, February 19, 2017

Doa


Assalamualaikum

Auzubillah Minashaiton Neerajem

Bismillahirrahmanirrahim

Ya Allah Ya Tuhanku

Ampuni segala dosa dosa ku . Dosa kedua ibubapa ku

Dosa adik beradik ku. Ahli keluarga ku . Guru guru ku

Dan rakan rakan yang mengenali diri ku

Ampuni dosa ibu ku Malawati bt hasmah dan nenek ku Hasmah bt Kamariah

Tempatkan kedua roh mereka dalam kalangan orang yang kau kasihi

Luaskan liang lahad mereka terangi lah kubur mereka dengan nur MU

Permudahkan kehidupan kami sekeluarga di dunya dan akhirah

jauhkan kami sekeluarga dari seksaan api neraka dan seksaan kubur

tunjukkan kami jalan yg benar jalan yg lurus jalan yg KAU redho

Ya Rahman Ya Rahim

Murahkan rezeki dan bukak kan pintu rezeki ke atas keluarga ku 

Sesungguhnya KAU yang Maha Memberi Rezeki

Berkatikan lah rezeki yang KAU telah berikan kepada keluarga ku YA ALLAH

Sesungguhnya aku bersyukur ke atas rezeki yg telah KAU berikan kpd kami selama ini

Ya Allah Ya Tuhan ku

Lindungi lah kami sekeluarga dari hasad dengki manusia dan gangguan jin dan syaitan

Pelihara lah kami sekeluarga

Pelihara dan lindungi aku ya ALLAH

Pelihara akhlak , hati dan diriku sesungguh KAU yang memiliki diriku ini 

Tetapkan hati aku dalam agama MU 

Tunjukkan aku jalan yang benar jalan yg lurus

Ya Allah Ya Tuhan Ku

Lapangkan dada kami adik beradik utk menerima Ilmu diberi oleh guru kami

Berikan kpd kami kejayaan di dunya dan akhirah

Eratkn silaturohim antara kami adik beradik

Berikan kesihatan yang baik utk kami sekeluarga

Ya Rahman Ya Rohim

Dekat kan Jodohku bersama Mohd Faizzudin

Ampuni dosa nya . pelihara dan lindungi dia ya ALLAH

Murahkan rezeki dia dan keluarga Nya

Tunjukan dia jalan yang benar jalan yang KAU redhoi

Permudahkan kehidupannya di dunya dn akhirah


dan kurniakan kepada ku zuriat yang soleh dan soleha .

Raabaana atina fid-dunya hasanatan wa fil'akhirati

hasanatan waqina 'adhaban-nar. Aameen


Ini first time aku tulis doa aku . Bukan nak riak tapi cuma nak share .

Baru tahu macam banyaknyaa mintak kat ALLAH so many things

Aku cuma bagi ALLAH ? Astarfirullah

May Allah ease everthing . Aameen



No comments:

Post a Comment