expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Sunday, June 30, 2013

Useless . Mati dan Hidup sama ja :)




Hmm . Hello July . Bye June 

Lama aku tak update blog ni . Bukan aku busy pun dgn Orientasi , class bagai .

Cuma aku malu sebab aku tak jadi nak sambung belajar

Bila aku buka Facebook , Twitter , Instagram seronok tgk kawan aku update

Update pasal diaorang pergi belajar semua .

Mesti seronok kan dapat sambung belajar ? 

Dunia baru

Jumpa orang baru 

Pengalaman baru 

Jadi orang baru 

Belajar benda yang baru

Semua baru .

Hmm aku ? Still mengadap benda yg sama .

Bosan 

Useless

Bodoh

Hmm

Aku bosan dengan orang sekeliling aku yg tak abis nak judge aku

Aku rasa useless bila aku tak mampu nak buktikan apa-apa pun

Aku rasa bodoh bila aku hanya duduk diam dan tak mampu nak melawan

Hmm

Apa jenis kehidupan yang aku lalui sekarang 

Adakah salah aku sebab tolak tawaran unikl tuh ?

Adakah salah ayah aku sebab tak simpan finance untuk aku ?

Aku taknak salah sesiapa tapi manusia sekeliling menghukum aku dan ayah

Hmm

Jujur aku cakap aku benci dengan kehidupan aku sekarang

Aku tak bohong yang aku sanggup mati pada lalui semua ni

Manusia sekeliling membunuh semangat aku

memang aku masih bernyawa 

tapi semangat untuk terus hidup sudah lama mati

. . . .

Aku bukan lagi NUR FATIN KAMILA yang dulu

Aku manusia yang telah gagal

gagal dalam menguruskan kehidupan

gagal dalam berjuang untuk teruskan hidup

gagal dalam segala-galanya

. . . .






No comments:

Post a Comment