expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Sunday, June 30, 2013

Only me



Aku tahu bukan aku seorang ja yang punya masalah 

Semua manusia dalam dunia ni ada masalah 

Hmm

Yang membezakan hanya cara kita menyelesaikan masalah tersebut 

Mungkin sekarang aku tak punya cara

Hmm

Aku buntu

Mati

Dulu

 aku manusia yang berpegang pada pepatah 

" Dimana ada kemahuan di situ ada jalan "

Sekarang

Aku hanya nampak jalan mati

Dulu 

Kalau ada masalah aku selalu luahkan pada kawan yg rapat

Sekarang

Mereka jauh daripada aku 

Dulu 

Aku ada telinga yang sudi mendengar

Sekarang 

Aku hanya ada sebuah hati untuk menyimpan duka aku

Hmm

Salah aku sebab dulu aku terlalu selesa bila teman selalu ada di sebelah aku

tika aku sedih dan gembira

Sekarang diaorang jauh

Aku pun malas nak kacau 

Hmm

Even aku ada N 

tapi entah rasa tade guna kalau cita pun kat dia

SAMA ja

dia still sekolah . Tahun ni nak spm

Even aku ada adik aku

aku tak selesa nak cita apa aku rasa

mungkin dia tak akan faham

Hmm

Aku rindu waktu dulu aku tade masalah besar pun

masalah aku dlu cuma duit

sekarang aku punya duit 

tapi aku tade sesiapa kat sebelah aku 

Hmm











No comments:

Post a Comment