expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Tuesday, February 1, 2011

nur assyifa amani ♥♥♥


yaww!!!...smlm ptg g pekan kat kg akuh ,, g kedai 'manjaku'..
pak uda aku nk beli an 'honda civic 2.0' kat dy:D
keta troli dak2 laaa....

pas uh aku beli an mainan tok dy...
adek aku pon da beli kan jgk...
mlm smlm acik ngn macik aku brsma2 ngn nur assifa amani smpai...
cmua pakat2 kerumun amani :D

nur assyifa amani



opah aku pangil amani 'nur'
pas uh pak uda aku pangil 'ala2cik' coz kecik,,
pas uh cmua owg pangil 'syifa'
aku pangil 'amani'

cian dak uh t...penin..:D

ngh bohsan2 membeli an...aku ngn phtograhpy a.k.a najib johari ,,
snap pic kat kedai uh....HAHA..xde keja..lama kot tunggu pak uda
memilih honda civic tok amani..

-model bantal dak2;D-



-al maklum laa time aku kecik2 lu xde bnda2 nie cmua:D-



t aku snap pic amani naek honda civic 2.0 dy ek.......

-milo suka laa 'amani comel laaa kamo'-


No comments:

Post a Comment