expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Friday, January 28, 2011

yawwwwww!!!!!aku kat kampong doee ;))

yawwww!!! seyes rindu bapak kat blog nieee..lama kot aku xupdate ..
ye ar umah aku kat kulim xde tenet ... skunk aku kat kampong bpk aku da tenet yaaa!!

skunk dh msok f4 brtmbh2 bz aku mngalahkan menteri ..aihhh
dh ar cmua bnda bwu2 kena belaja..hw xyah ar tnya cam gunung uh..
kdg2 aku smpai xtau ner sato kena wat n xkena wat...dh byk sgt..aihh

oke ar..xmau stori mori sai kolah..smpai sok xabeh..
kat kg best gak ar..cam2 aku wat..
round2 sato kg naek moto tpi bkn akuh bwk..
adek akuh..HAHA..
aku xreti nk bwk benda2 brenjin nieeee..LEMAH..

hmmmm..xtau ar nk tuleh hape dh...otak ketepuan..
t aku msok an pic kg aku yaaa!! :D

-milo kat perak :D-




No comments:

Post a Comment