expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Sunday, February 28, 2016

Cinta Hati Beta


Assalamualaikum and Hello Readers

Tak lupa Haii awak stalker kental aye . Love you

This entry for you my love . Sebab ada orang tu majok

Penat katanye tunggu aye update . Sorry yeobo

Sebab nak menulis ni kena ada mood . Baru idea nak menulis tu ada

Ngande je an . Heeeee

Okeyyyy . Entry ni nak jawab soalan yeobo

"Kenapa awak pilih saya ? " Tu kan soalan dia. Kalau aye salah ws aye kayy

Hmmm why youuu ??? Hmmmmmmmmmmmmm

Daripada segi luaran sebab :

- Tinggi
- Kulit hitam manis
- Gigi awak tu . Goshhh love it love it
- Senyuman awak * Favorite part kayy*
- Demok kit
- Perot tu buncit * 2nd favorite part*

Tu semua ciri - ciri lelaki yang saya suka . Syukur dapat semua dalam list . Hiksss

Tapi rupa paras tak penting pun bagi saya yang penting hati budi awak

paling penting cara awak layan saya boo .

1. A good listener

Awak selalu ada bila saya perlu someone untuk luah perasaan saya . Saya boleh cerita apa ja saya nak

pasal family , kawan , favorite artist , childhood memories senang cite benda tak penting pun awak

layan je saya bila saya bercerita kan ? Hee Love u

2. Seorang yang penyabar

Saya tahu awak tak suka bila saya marah . Saya tak tahu kenapa lately saya cepat saya nak naik angin

Sorry sebab selalu buat perangai dan uji kesabaran awak terhadap saya .

Tapi you always be there for me . Thanks sayangg

3. Pakar motivation

Mungkin awak tak tahu yang saya seorang yang cepat down . Maybe awak tahu kot . Hee

Tapi awak penguat saya untuk bangun and face reality

Saya juga seorang yang suka fikir negative . Hmm

Tapi awak selalu jadi positive side of me .  Awak juga kadang suka jadi penasihat saya

Memang saya suka buat muka bila awak cakap pape kat saya tapi saya suka sebenarnya . . .

Nampak awak care pasai saya . Love u


4. Awak bersama saya masa susah senang

 Saya ni cepat kelabah sikit . Over thinking , Negative thinking

Tapi awak ? Selalu jadi ubat penenang saye . Bila kita dalam susah awak bersama saya

Awak akan pegang tangan saya cakap

" Kita kan dah janji nak susah senang sama awak jangan lah risau "

Sambil senyum nampak gigi awak .. Hee


Banyak lagi cara awak buat saya suka awak , jatuh cinta dengan awak , bertambah sayang awak

Terima Kasih awak sebab tak pernah berkira dengan saya

Tenaga awak . Kasih Sayang awak yang over load tu . Kamsahamidaa yeobo

Terima kasih sebab terima saya seadanya . Terima kentut aye yang busuk tu

Terima mewangi aye . Hehehe

Sampai sini aje kot . Panjang lagi awak pun tido baca entry aye yeobo

Till meet you sayangg . Love u . xoxo . I'm yours





No comments:

Post a Comment