expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Sunday, October 25, 2015

Jatuh

Assalamualaikum and hello readers 

It's been a while tak menulis dalam ni sibuk dengan final exam sekarang ni 

Ini pun tengah gap hmm Mil tak balik rumah pun sebab Mil bosan nanti dok umah

sebab tade member kan lagipun adik Mil asyik lepak dgn member dia jaa . 

Okey .. 

Kenapa entry tajuk jatuh

Mil rasa mil dah jatuh cinta dekat U

hmm Yes i'm in love 

Mil pernah bagitahu benda ni kat housemates n Z pasal benda ni

Z pernah bgtau Mil yang jangan harap terlalu tinggi sbb U mmg tak kan pilih Mil

Mil tahu pasal tu . Mil terima . Ini 1st time Mil jatuh cinta dgn crush and bestfriend Mil

Mil tak pernah jadi macam ni .. hmm Mil nanges sebab dia .. Mil senyum sorang2 sebab dia

Arghhh

I know .. I dah kenal sindrom angau 

Bila sebut nama dia je terus buat Mil sengih sorang2 . Arghhhh

Macam bodoh ja pikir balik ..

1st bila dapat tahu U suka A .. Mil dah buang perasaan tu jauh2 

tapi everdays cara dia layan mil buat Mil suka dekat dia balik 

Belanja tengok movie n milk green tea on my birthday . 

Belanja tengok movie n dinner sebab dia cakap tengok I macam stress 

Always jadi peneman I tengok movie , lepak until dawn hurmm

We lepak
 we ronda2
 we hiking
 we plan many things tapi almost smua tak jadi 
we whatsapp everdays

hmmm

sound mcm sweet kan tapi hakikat I dgn dia just a friend tak lebih dari tu

Kadang I nak je tanya dekat dia kenapa buat macam ni .. U tahu Mil suka dia 

Dia lagi layan macam ni

If one day you read this U ,

Aku suka hang dari kita sem 2 . Aku suka hang bukan sebab rupa hmm

Aku suka hang dari cara hang bercakap , cara hang berfikir , bila hang cakap pasal facts 

Aku suka semua tu . . Hmm sebab ak suka orang yg knowledgeable , heart kind , 

Aku jatuh cinta dari cara hang pandang aku . cara senyum gelak tawa annoying hang tu

Aku jatuh cinta bila hang tersalah cakap hang akan kenyit mata .

Aku jatuh cinta bila hang malu nak bertentang mata dengan aku bila kita borak

Aku sayang hang bila hang dengar kisah aku 

Aku sayang hang bila hang selesa bersama aku 

Aku sayang hang bila hg buat muka risau msa malam kat tambun yang ak langgar lampu merah tu . Aku sikit lagi nak kena langgar . 


I adore you MF

Sorry because I'm already in love with you MF

Aku janji demi persahabatan ni aku akan pendam je perasaan ni sampai aku mati

Aku taknak sebab aku kita tak macam sekarang ni

Biar aku sakit takpaaa .. asal kita happy macam sekarang 

Asal hang ada disamping aku

Bersama aku masa aku sedih n happy 

Thanks MF

Aku sentiasa doa hang jumpa jodoh perempuan yang ciri2 yang hang nak kayy

yang tegas , yang matang , mata bulat , putih , tinggi tapi tak nak yang kurus sgt 

Heeee 

Haaa satu lagi , kalau da perasaan kat perempuan tu .. jangan pendam sangat oii 

Malu lahh asyik perempuan ja ayat hang dulu . haha

Lol ( lots of love)







                                                   













No comments:

Post a Comment