expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Wednesday, April 30, 2014

Exhange


Assalamualaikum and Hey gaiss :)

Sejak semester break ni masa tu banyak jadi jari jemari gatai nak berkarya . 'kate koo'

Hmm

Kadang pernah tak rasa macam nak exchange body . hmm exchange soul laa senang cite .

Pernah ?

Hmm

Aku kadang teringin nak macam tu . Sounds like budak - budak kan?

Dreaming . Hoping . Haha but thats me .

Aku teringin sangat nak tukar badan dengan orang lain yang aku tak kenal .

Hm macam jadi artis , politician , gambler , Imam , peminta sedekah .

Aku teringin nak rasa macam mana jadi orang kaya , miskin , terlampau jahat , terlampau baik .

Haha

Macam orang gila pun ada jugak aku ni but who's care?

Hee

Sebab aku nak tahu macam mana kehidupan orang - orang macam ni .

Bahagia ka menjadi terlampau kaya dan terkenal .

Senang sangat ka hidup punya otak yg geliga .

Rintih sangat ka hidup jika miskin .

Sempit sangat ka dada bila membunuh orang .

Terlampau banyak persoalan .

Tapi itu semua angan ja

Sampai sini saja .

Hidup kadang rasa sempit ,

Perasaan bercampur baur ,

Kalah menang terus hidup ,

Aku , kau , kita dan mereka ,

Punya jalan hidup yg sama ,

Bezanya kita yg perintah jln sndiri ,

Baik buruk dibahu kanan kiri .

-Mila-





No comments:

Post a Comment