expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Wednesday, June 1, 2011

♥MUHAMMAD FAZRIN ZAINUDDIN ♥


yayaya .. tuh nama betoi dy ... aihhh ... ak suda jato laa sayang~~

jato cinta kowt :)

ak tatau napa kenapa .. ak suka dy .. bila ak tengok dy menari ,, ak kan terpegun wooo ..

tiap kali ak tengok SHOWDOWN 2010/11 ak kan tengok dy jaa .. ta nampak laen dh :)

dulu ak siap bet g ngan kawan ak sowg .. dy cakap WAKAKA kan menang ..

tapi ak tetap cakap HMC PHLOW ~~..

alih alih WAKAKA champion .. ak sedeyh :'(

aihhh ,, alih alih HMC PHLOW masok taon nie .. ak bersorak sakan :DD

happy bapak kot diaowg masok bub leh lepas rindu kat dy :)

ak suka dy tuh tatau na cakap camna .. tatau tuleh camna dah..

okeyh ak just na cakap :


ily MUHAMMAD FAZRIN ZAINUDDIN ..

even , awak ta kenai saya ,, tapi say suka awak laa .. saya tatau napa ..

btw ,, jan mara saya yaa bub saya curi gamba awak yaaa ..

susah tau na cari awak ,, 3 jam jgk ar bwu jumpa myspace awak ..

tapi bila dah jumpa,, saya happy sangat sangat :)

saya tetap vote HMC PHLOW !!

even ,, just sato vote jaa ak tetap vote jgk :)

awak bernama FAZRIN ,, awak jaga diri awak leklok yaaa,, menari leklok yaa ,,




- cik mil say okeyh ak dah gila kot .. lau ta suke ni entry ,, blah ar dari blog ak! -


No comments:

Post a Comment