expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Friday, March 11, 2011

yaww...kamo!!sehad ark,,mkn g:D

lega habaq ang .. pas exam..rse cm dunia aku kembali ..
sai aku ckp cmtuh..ye ar...kena dok mngadap buku almost a week..
last paper ari khamis..blek umah aku teros mnuju ke katil kesygan..
tarik bantal..pa agi...tido ar...
ye ar bayang kn...sato minggu uh..aku xckop tido kena hafal formula kejadah pa xtau..tpi mai exam dok LENGAI gtuh gak...

tpi aku dpt rse ar..admath,bio,phy,chem sng kata cmua 10sbjek uh...
xkan da yg B...kompem x C-,C taupown D,D-..tuh pon nk syukor alhamdulilah terok ar tuh...

today,,,aku dah kat kg..haha
bahagia badak doe blek kampon...meriah siak kat kampon....
aku suka...heeeee..

dok cnie sato minggu....suka laa..
dok kampon relex2...mkn2...fesbuk...naek moto pusin2 kampon..
segala malapetaka kat sekola haruss d lupakn:D

pape pown..gonna miss
-atok aku kat kdh...
-kaum kerabat kat sekola...
-palin rindu laki aku ar.. JEBAT..rindu bie A- laa....


-milo say ily JEBAT-

No comments:

Post a Comment