expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Saturday, December 4, 2010

warna warni PELANGI ..



wey..lama kot xtgk pelangi ..
betoi ar...seyes lama aku xtgk pelangi...
myb time ujan uh aku tidoq kot...bgun2 dh terang bederang..
bile time nk nmpk pelangi..

aku suka tgk pelangi..xtau napa..dh besaq pown mceh hapy lau tgk pelangi..
aku lau nmpk pelangi hingaq lebey pd keling ouhh..
terok toi perangai..aishhh..

lau la da owg jual pelangi uh kat pasar...dh lama aku beli..
leh bwk p mna2..HAHA :D
g date pown bwk...
g kolah pown bwk...
g mkn pown bwk..leh mkn sekali...HAHA
msok toilet..aishhh kena tingal luaq..MALU!!.:D

t lau aku bela pelangi aku nk kasi nama rainbow ar...HAHA
wat bangang leh aku ptg2 nieyyy...aishhhh
otak tepu ar..xtau nk tuleh pa...tpi gatai taik nk tuleh gak an..siot toi..:D



-milo ngogek d'ptg hari-

No comments:

Post a Comment