expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Monday, December 6, 2010

kena TAG??!!

thx minah .. hehe ..thx atiqah yaa kerna tag kmi .. :)

1. Apakah benda yang paling penting dalam hidup korang?
-bulat ngan teby *kucing aku ,, tenet ;)

2.Benda yang terakhir yang korang beli menggunakan duit korang sendiri?
- hurmmmm,,,,, ubat saket tekak uh...pa nma xtau....tpi lega ar..ahhhhhh....hehe

3. Dimana tempat korang ingin melangsungkan perkahwinan korang dan tema perkahwinan korang?
- korea,,, haha,,,xtau ar....pape je ar..yg pentin aku akad NIKAH yaaa!! :D

4. Adakah korang sedang bercinta sekarang ?
- yaaa!!! owg uh sape agi..lau bkn laki aku..HAHA.. KIM RYEOWOOK :D


5. Berapa lama korang akan mencintai kekasih korang ?
- aku lau cinta ur syg owg...syg smpai bila2...lau aku benci owg...benci smpai bile2 gak..

6. Dimana korang selalu berjumpa dengan kekasih korang?
-kat utube ar n fb.....

7. Novel / buku / majalah yang terakhir korang beli ?
- enth xengat...aku rse tarak beli mjlh pape pon....mlsss n xde duet agi pown XD

8.Apakah nama penuh korang?
- NUR FATIN KAMILA BT MOHD KHARUDDIN ...fuhhh pnt taip nma....HAHA

9.Antara mak dan ayah korang, yang mana korang lebih mesra?
- xtau..aku xde mak...bpk aku kurang mesra....XTAU...

10. Namakan orang yang korang betul-betul nak jumpa dalam hidup korang ?
-RYEOWOOK n ahli suju laen..HAHA

11. Adakah korang basuh baju korang sendiri ?
- plishhhh laaa nk bsuh sndiri...wat abeh duet ja laaa atok aku beli michine basohh lau xpkai..toi ark??

12. Dimanakah tempat yang korang betul-betul nak pergi?
- Makkah then korea the paris ..... HAHA

13.Pilih salah satu, peluk atau cium ?
- aku pilih dua2 leh ark??!! HAHA
Aku pilih peluk lau kengkwn..
aku pilih cium lau ngn tuuuuuuuuuuuuututututut....haha

14. Beritahu 3 benda tentang orang yang tag korang.
- ngongek,,, suka mkn karipap ,,,, keja kolahhh kompem siappppppp.....;)

15. 5 benda yang korang sangat-sangat sayang dalam hidup korang?
- kucing *benda ek??,,,eyeliner,,,handbeg,,,fon,,,,duet lorhhh...HAHA

16.Lagu yang korang sua dan selalu dengar
- BONAMANA ,,, ITS YOU ,, SORRY SORRY ,,, INSOMNIA ,, NO OTHER -- SUPER JUNIOR :D

17. Bila tarikh lahir korang dan kat mana korang sambut tahun lepas?
- 12 .8 ..,,,,, pkcik aku beli kek..then....mkn kek uh...HAHA



fuhhhhhh siap suda!!!!.....gila bapak nk jwb..peluh ketiak aku..dok pikir....hurmmm

-milo d tag oleh minah-

No comments:

Post a Comment